Hulphond Winto

Toedeloe Vlado!

Posted on: 11 juli 2011

Zo.

En toen zat het logeerpatijtje van Vlado er alweer op.
Kylian zal je niet missen, maar Martijn en ik wel hoor! 🙂

’s Ochtends heb ik nog een lange wandeling met Vlado gemaakt en sinds we de Gentle Leader gebruiken is dit echt een feest.
Het was wel vreselijk benauwd en het zweet liep me al gauw in straaltjes over m’n gezicht.
Toen het gastgezin later die ochtend aankwam was Vlado erg relaxt. Hij kwam ze even begroeten en ging daarna rustig liggen.
Dit veroorzaakte wel wat opgetrokken wenkbrauwen bij het gastgezin, want zo zijn ze hem natuurlijk niet gewend.
Zelfs toen ik uitlegde en voordeed hoe je de Leader bij hem moest omdoen, liet hij dit keurig toe en bleef braaf op z’n plek liggen.
Hierna werden al zijn spullen in de auto geladen en had ik tijd om hem een laatste knuffel te geven.

Vlado, veel succes verder!

Kirsten

1 Response to "Toedeloe Vlado!"

zo’n logeerpartijtje gaat altijd veel te snel!
succes in je loopbaan knappert

Plaats een reactie


  • Geen
  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën