Hulphond Winto

Naast de rolstoel

Posted on: 6 oktober 2013

Hoi,

Hoewel we verwachtten dat Eddy beter zal passen bij iemand met epilepsie is het ook belangrijk dat hij leert om naast een rolstoel (of rollator) te lopen. Dit weekend had Hulphond een stand bij de Intratuin en na mijn werk ben ik met Eddy nog even langs gegaan. Puppies trekken altijd mensen aan en dat is weer goed om Hulphond onder de aandacht te brengen.
Eddy deed super goed zijn best, echt heel knap voor zo’n jong ding!
Zelfs langs een stand met hondenkoekjes lopen (los van de lijn!!!) was geen enkel probleem.
Top hondje!

Samen trainen met de rolstoel

Samen trainen met de rolstoel

Plaats een reactie


  • Geen
  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën