Hulphond Winto

Uit logeren

Posted on: 21 juni 2014

Hey,

Bij zijn vriendinnetje

Eddy bij zijn vriendinnetje 😉

In het kader van project ‘Geef Eddy meer zelfvertrouwen’ is hij bij een ander gastgezin uit logeren gegaan. Het heeft daar ruim twee dagen geduurd voordat hij echt uit zijn schulp kwam. Wel was hij meteen al helemaal verliefd op de cavia.

Bij denkspelletjes keek hij eerst liever even toe. Wanneer een van de andere honden het had voorgedaan deed hij het bijna moeiteloos na.

Spelen met de andere honden vond hij geweldig en na een paar dagen keek hij er ook niet meer van op dat er kinderen op de trampoline sprongen en gilden.
Afgelopen dinsdag hadden we een collectieve training en kon ik Eddy weer in mijn armen sluiten.
Hij was erg enthousiast toen hij me zag, maar had tijdens de training geen puf meer. Ook niet zo gek natuurlijk, na een logeerpartij.
Waar Martijn en ik wel van schrokken was dat Eddy de dagen erna erg afstandelijk deed.
Hij leek zich nergens echt meer voor te interesseren en alleen in het bos, samen met Finley, kwam de ‘oude’ Eddy weer tevoorschijn.
Pas op vrijdag leek er een knop om te gaan en was daar opeens weer onze knuffelige Eddy.
Dit geeft wel aan hoeveel impact alles had op Eddy en doet mij het ergste vrezen voor zijn verblijf in de kennels van Herpen!

Eddy samen met Athlon

Eddy samen met Athlon

 

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën