Hulphond Winto

Eerste huisbezoek

Posted on: 20 september 2013

Hoi,

Gisteren hebben Eddy en ik ons eerste huisbezoek gehad van de trainster.
Allereerst hebben zij en ik een hele poos bijgepraat. Er zijn in de afgelopen jaren natuurlijk een aantal dingen aangepast of zelfs helemaal veranderd voor wat betreft de trainingen. Ook kreeg ik een korte opfriscursus theorie.
Toen mijn hoofd begon te tollen van alle informatie zijn we met Eddy naar buiten gegaan.
Dit vind ik altijd het spannendste gedeelte van de training. Ik functioneer gewoon niet zo goed als ik weet dat er iemand op me let.
Gelukkig had ik Eddy aan mijn zijde, want meneer deed het UITSTEKEND!

We deden onder andere een aandachtsoefening. Telkens als Eddy naar mij keek zei ik ‘Goed zo’ en kreeg hij een brokje.
Maar wat de trainster ook deed (klappen, rondlopen, gekke geluiden maken) Eddy bleef keurig op zijn gat zitten en keek slechts af en toe naar haar en dan meteen weer naar mij. Netjes hoor!
Tijdens het loslopen bleef Eddy telkens dicht in de buurt en kwam om de paar meter weer even contact zoeken. Wat een super puppy!

Na deze eerste training waren zowel Eddy als ik helemaal op.
Volgende week hebben we onze eerste collectieve training. Ik heb er nu al zin in!

Kirsten

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën