Hulphond Winto

Gentle leader

Posted on: 9 juli 2011

Hoi hoi,

De afgelopen dagen met Vlado waren even wennen, maar ook heerlijk tegelijkertijd. Ik wandel veel, maar met een hond bij je is het toch net even wat leuker!

Het enige nadeel is dat Vlado ENORM aan de lijn trekt.
We hebben hem nu nog maar twee dagen in huis, maar mijn handen en armen zijn al aardig beurs. Tot mijn vreugde kregen we vanmorgen van de trainster een Gentle leader. Echt een uitkomst hoor; Hij kan nu nog wel trekken, maar daar heeft hij alleen zichzelf mee.

Zo konden we ontspannen naar Emmen-centrum om een cappuccino te drinken (heel belangrijk! Haha!) en boodschappen te doen. Ik was alweer vergeten hoeveel aandacht je trekt met een hulphond aan je zijde, maar zelfs dat voelde goed en ergens ook wel vertrouwd.

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

