Hulphond Winto

Pakket Express

Posted on: 29 november 2010

Hoi hoi,

Tot mijn grote vreugde krijg ik regelmatig leuke mailtjes van Wendy over Winto. Toen hij laatst twee jaar oud werd, hebben Martijn en ik een pakketje gestuurd met een aantal lekkere kauwstaven en een kleurrijk nieuw speeltje.
Deze is op tijd en in goede staat aangekomen, gezien de foto’s die ik de dag erna kreeg:

En ja, je ziet het goed: Winto gaat tegenwoordig door het leven met een roze-bruine neus! Het schijnt nogal eens voor te komen bij, voornamelijk, retrievers, maar ik had nog nooit zoiets gezien.

Natuurlijk heb ik nog veel meer te melden over deze superhond, maar dat komt een andere keer. Het gaat in ieder geval erg goed en dat is toch het belangrijkste!

Groetjes,
Kirsten

9 Reacties to "Pakket Express"

oh wat is ie knap!
Super zo’n Winto-mails!!!

Hij is knap! Zo’n neus noemen wij een winterneus. Sommige krijgen het, en dan gaat het weer weg. Valéas had het eens en nu niet meer… Ahja, ’t kan geen kwaad!

Toen ik het zag heb ik het gelijk nagevraagd op mijn stageplek en daar zeiden ze ook iets in die richting. Al trekt het schijnbaar lang niet altijd weg…
Maar ach, hij is en blijft een knappe vent, hahaha.

ik vind het schattig…
Net even gekeken: Valéas heeft het ook weer wat.

Naar ’t schijnt gaat ’t weg met levertraan… Dacht ik… Capsules gekocht bij ’t kruidvat toen 😆

Haha, brrrr dat klinkt heel vies!
En ik vind het ook best schattig, het is net een clowntje.
🙂

vies? het zijn gewoon bolletjes, zo mini knikkers 😀
poot -> koekje
sit -> koekje
blaf -> capsule
down -> koekje

Geen kat merkt het!

of in zijn ontbijt erbij…

You’re evil!
Ben ik even blij dat ik Valéas niet ben, met zo’n slinkse baas…
😉

Nou ja, het is niet aan mij om er wel of niet iets mee te doen.
Maar ach, zwart of roze, rood of paars: Het is en blijft een superhond!

Dat zijn gewoon gezonde beloningen! Die merkt dat niet 😀

Idd toetternitoe! Een showpersoon gaf die tip en het werkte hier :mrgreen: maar ik geef het deze winter niet.
’t maakt me eigenlijk ook niet uit, maar nu heb je toch extra kennis bij hé 😉 :mrgreen:

Zeker weten, dan kan ik er iemand anders ook weer blij mee maken. 🙂

bij de witte herders zag ik het ook wel…met name bij de duitse…wisselneus wordt het dan genoemt of is dat nu weer iets anders?>>>> heerlijk voor je dat winto zo’n fijn plekje heeft en dat jullie goed kontakt hebben en houden…toppie

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

