Hulphond Winto

Voor de zekerheid

Posted on: 11 augustus 2010

Hoi,

Voor de zekerheid zijn we vanavond met Maudy naar de dierenarts gegaan. Alles leek dinsdag namelijk goed te gaan, maar toen we ’s nachts even bij haar gingen kijken bleek ze zich weer niet goed te voelen.

De dierenarts heeft haar onderzocht en kwam tot de conclusie dat ze een soort darminfectie heeft. Ze zei dat ze deze week al meerdere honden in de praktijk had gehad met dezelfde soort klachten.
Dit deed me erg denken aan vorig jaar, toen Winto opeens zo ziek werd (Zie de blog: Puppy Pech van 14 juni 2009). 
Blijkbaar wonen wij in een misselijkmakende zieke omgeving…  :-p 
We hebben pillen en speciaal voer meegekregen waardoor ze zich hopelijk snel beter zal voelen. 

Ik hoop dat we nu allemaal eindelijk eens een hele nacht kunnen doorslapen.
We zullen zien!

Groeten,
Kirsten

3 Reacties to "Voor de zekerheid"

oei… Ik hoorde hier op fora ook al dat ’t de ronde doet…

Vééél beterschap!!!

Dank u!
Zal vast wel goed komen 🙂

we hebben elkaar niet gezien maar dat soort klachten heb ik ook….snik snik…t zal toch niet via honden…..

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

