Hulphond Winto

Vervelend die regen…

Posted on: 6 augustus 2010

Hoi!

Als Maudy iets vervelend vindt dan is het wel om nat te worden!
En ik kan me daar zeker iets bij voorstellen, want na elke regenbui ziet mijn haar er namelijk uit als een fout jaren 80 kapsel. Maar nu heb ik eindelijk een medestander gevonden: Maudy ziet er ook niet uit na een regenbui!

Hoera!

Hier volgt het bewijs:
Maudy voor het wandelen                                     Maudy na het wandelen

Maar nu moet ik ook wel toegeven dat het een echte onvervalste, mega rottige hoosbui was. Dan ziet niemand er toch meer toonbaar uit?!
En Maudy probeerde nog wel zo dapper de regendruppels uit de lucht te happen, maar het mocht helaas niet baten.

3 Reacties to "Vervelend die regen…"

Oh wat is ze schattig!
Ze is eigenlijk sowieso schattig…

Maar nu verwacht ik wel het bewijs dat ze op jou lijkt hé voor en na een regenbui 😉

Haha, dat doen we maar niet…
;-p

alleuuuuuuhhhhhh 😦

Das flauw.

😉 😉 😉

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

