Hulphond Winto

Wandel voor Hulphond 2010

Posted on: 3 maart 2010

Hey hoi,

Ik kreeg dit weekend een e-mail met als titel:
Wandelt Winto ook mee voor Stichting Hulphond?’
“Nou graag!” dacht ik toen. Beetje jammer alleen dat de Stichting dat vast niet goed zal keuren…  🙂 

Ook dit jaar wordt er weer een “Wandel voor Hulphond” georganiseerd (op zondag 25 april). En hoewel wij dit jaar – helaas helaas – niet met Winto kunnen meedoen wil ik er toch een beetje aandacht aan geven. Wij hebben vorig jaar namelijk een hartstikke leuke wandeling gemaakt. We hadden heerlijk weer en Winto wandelde toen mega braaf en netjes met ons mee. 

Zeven goede redenen om mee te wandelen:
1. Je ondersteunt het fantastische werk van Stichting Hulphond.
2. Je bijdrage wordt door Royal Canin verdubbeld.
3. Je ontvangt een leuke tas met presentjes (max. 1 per adres).
4. Je maakt kans op 1 jaar lang gratis Royal Canin gezondheidsvoeding voor je hond.
5. Je kunt mee wandelen met bekende Nederlanders.
6. Je helpt het record van 2009 van 1418 honden te verbeteren.
7. Je geniet van een sportieve en een onvergetelijke dag!

Deelname kost slechts € 2,50 per deelnemende hond en de wandeling – een route rondom een deel van het water op recreatiegebied Bussloo – is ook geschikt voor mensen in een rolstoel.

Voor meer informatie kijk op:
http://www.wandelvoorhulphond.nl/

Groetjes,
Kirsten

1 Response to "Wandel voor Hulphond 2010"

Ik zag het al op de blog van hulphond Zoogle… En ik zocht even op Google… en dat is dus kei ver 😦

zo jammer! Ze mogen er zelfs los!

Gaan jullie toch mee genieten? Misschien woont er een hulphond bij jullie in de buurt en kan zijn baasje wat rolstoel-duw-hulp gebruiken ofzo?

Wie weet gaan de honden in opleiding ook op uitstap?

Geef een reactie

    • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
    • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
    • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

    Categorieën

