Hulphond Winto

Op de hoogte

Posted on: 17 februari 2010

Hey hoi,

Maandag kregen we, na precies twee weken zonder het lieve hondenbeest, een berichtje over Winto. Erg veel stond er niet in, maar de belangrijkste dingen waren dit:

Winto raakt al aardig gewend aan het leven in de kennel;
Hij en zijn kennelmaatje ‘Joep’ kunnen het samen wel vinden;
Zijn trainster en hij zijn nog druk bezig om een band op te bouwen;
Ze hebben al veel dingen samen gedaan. Lekker spelen, naar het bos en zelfs een bezoekje aan een supermarkt (“Deed ie netjes hoor“);
Ze heeft hem laten tuggen uit haar hand en dat vond hij leuk om te doen;
Ze zou graag met hem gaan fietsen, maar het is nog te glad door de sneeuw en het onderliggende ijs;
Winto vindt het niet zo leuk om in de bus te springen, maar volgens haar gaat dat wel goed komen. In de bus betekent namelijk: Naar het bos! 
Ook vindt hij het niet zo fijn om door een ‘vreemde’ over zijn bol geaaid te worden en of dit ons bekend voorkwam? (Ja, een beetje)

Zo zie je maar hoe je uit een paar zinnen veel informatie kunt halen en het eigenlijk nog veel te weinig vindt… Want wij willen meer, meer, meer! 🙂
Maar we zijn weer (een beetje) op de hoogte en kijken uit naar haar volgende bericht.

Groetjes,
Kirsten

3 Reacties to "Op de hoogte"

DENK OOK ECHT DAT HET GOED ZAL KOMEN…AL WIL JE IDD VEEL MEER HOREN…,..PAAR WEEKJES VERDER EN JE ZULT VERRAST ZIJN DENK IK …….

Zo dom van me dat ik jullie blog nu pas vind!!!

Supergeniaalflink wat jullie deden! Winto wordt een supervriend van iemand die hem hele dagen door superhard diep gemeend uit zijn hart gaat belonen voor alle kleine taken waarmee hij hem helpt: geloof me vrij, ik weet hoe gemeend die “jaaa!! flinke jongen!!! Dankjewel!!!!” klinkt als je hond de telefoon tot bij je bracht… (zie blog)

En de vraag die ik aan elk gastgezin stel: wanneer komt de volgende 🙂 😉

Groetjes,

Ik blijf jullie volgen! Ik zwier jullie blog zometeen in de RSS feed reader 😉

Ik heb een oplossing voor de stilte in je blogland… Nog een puppy opleiden 😀 😉

Ik reageerde ook onder jou reactie op de blog 😉 Kwestie dat de mensen die ook curieus zijn naar het ‘als een konijn in het rond huppen’ meteen het oude filmpje ook terugvinden 😉

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

