Hulphond Winto

Jobhoppen

Posted on: 13 februari 2010

Hey,
Wat zien ik?!

Van de week was ik naar het programma ‘De Heer ontwaakt’ op Radio 2 aan het luisteren. Een vast onderdeel van het programma is het ‘Jobhoppen’. Voor dit onderdeel kan je jezelf opgeven als je graag eens een dagje ander werk zou willen doen. Eens meewerken in een dierentuin bijvoorbeeld of een dag meevaren op een veerpont. Alles kan.

Nu was er een meneer die graag een dagje wilde ‘werken’ bij Stichting Hulphond. Nou, dat mocht uiteraard en hij heeft het hartstikke leuk gehad.
Maar goed, ik had zijn enthousiaste verhaal op de radio gehoord en ik dacht net: “Goh, laat ik zijn verslag eens lezen op de site van het programma.” En wat schetst mijn verbazing? Er staat een plaatje van Winto bij! En nee, niet van Winto in de kennel, maar één van hem toen hij nog een pupje was. 🙂 Ik hoop dat deze meneer ook gauw nog wat foto’s plaatst van zijn bezoek: Ik ben namelijk razend benieuwd of -volwassen- Winto ook nog ergens op staat!

Lees en kijk zelf maar:
http://omroep.vara.nl/De-jobhopper-single-view.3613.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=22074&tx_ttnews[backPid]=3612&cHash=67d6513655
Mocht de bovenstaande link niet werken dan zou je even kunnen zoeken op ‘De Heer ontwaakt, Vara’.
  
En ach…dat er geen toestemming aan mij is gevraagd voor het gebruiken van mijn foto dat vergeten we voor nu maar even. 😉

Groetjes,
Kirsten

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

