Hulphond Winto

Ik zou je het liefste in een doosje willen doen

Posted on: 30 januari 2010

Hey hoi,

Sinds een paar weken volgen Martijn en ik de serie Annie M.G.
In de allereerste aflevering zongen ze het liedje ‘Ik zou je het liefste in een doosje willen doen‘ en die heb ik sinds die tijd niet meer uit mijn hoofd kunnen krijgen! En wat is ie eigenlijk ook toepasselijk…als ik Winto nou maar in een doosje kon doen en dan heeeel goed bewaren… 

Ik zou je het liefste in een doosje willen doen
en je bewaren, heel goed bewaren
Dan laat ik jou verzekeren voor anderhalf miljoen
en telkens zou ik eventjes het deksel opendoen
en dan strijk ik je zo zachtjes langs je haren
Dan lig je in de watten en niemand kan erbij
Geen dief die je kan stelen, je bent helemaal van mij

Ik zou je het liefste in een doosje willen doen
en dan telkens even kijken, heel voorzichtig even kijken
Dan telkens even kijken
En een zoen…


1 Response to "Ik zou je het liefste in een doosje willen doen"

prachtig…prima stukje om zo te verwoorden wat je voelt…iedeetje…je kunt een plukje haar van zijn staart afknippen en dat in een hartje gaan dragen…of een van zijn kiesjes aan een ketting zetten of in een ring…zo blijft hij altij bij je…trouwens dat doet hij zonder dat allemaal ook wel hoor…. mar het zijn soms de ideeen waar je op moet komen…we denken steeds an jullie hoor…..

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

