Hulphond Winto

Daar gaan we

Posted on: 1 januari 2010

Het grote aftellen is nu toch echt begonnen:

Nog één maand

Nog één-en-dertig dagen

Nog zevenhonderdvierenveertig hele korte uurtjes

Snik.

3 Reacties to "Daar gaan we"

Ik hoop dat jullie in deze maand nog minstens één-en-dertig mooie momenten zullen beleven en nog minstens zeven-honderd vier-en-veertig keer van elkaar zullen genieten.

Liefs Diederika en een knuffel van Woukje

heb een oplossing voor je…tegen die tijd Winto zodanig verstoppen dat je em niet meer kan vinden….dat kan gebeuren…gebeurt mij regelmatig met sleutels etc……helas krijg ik dat met Famke niet voor elkaar…die is veel te graag bij me….

alles klikte weg en ik zag dat de boodschap was afgebroken….
wat ik erachteraan wou zetten is dat ook Winto waarschijnlijk niet bij je weg te slaan is en zich ook niet weg LAAT stoppen….
dan rest er maar 1 ding…..geniet!!! met volle teugen en alles in je hart…tegen die tijd zullen we je een hart onder de riem steken…diederika en ik zijn ervarings deskundigen onderhand en allebei weten we dat ook dit niet went…..helaas

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

