Hulphond Winto

Gewonnen!

Posted on: 9 december 2009

Hoera,

Eindelijk heb ik ook eens iets gewonnen!
Ik mag samen met Martijn en Winto naar de filmpremière van ‘Hachi’ in het Pathé-Tuschinski in Amsterdam.

Het was een wedstrijd van Royal Canin en om kans te maken moest je een foto van, hoe kan het ook anders, je hond insturen.
Nu heb ik massa’s leuke foto’s van Winto, maar uiteindelijk heb ik voor deze gekozen:

Tja, en toen kreeg ik gisteren opeens bericht dat ik één van de gelukkige winnaars ben!
Eerst gevraagd of hulphonden welkom zijn en volgens Royal Canin was dat zo.
Nou ja, ze gaan ons toch niet meer wegsturen als we daar eenmaal over de rode loper paraderen. Toch!?!?

Nu nog uitzoeken of ik iets in de kast heb hangen wat voldoet aan de dresscode ‘Casual Chique’…

Bye bye,
Kirsten

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

