Hulphond Winto

Fijne Sinterklaasavond!

Posted on: 5 december 2009

1 Response to "Fijne Sinterklaasavond!"

Lieve Winto,

Zat er ook iets lekkers in de zak voor jou? Of had je de laatste tijd al genoeg gehad? Voor mij en Iris zat er een blikje vlees in de zak en een lekker bot. Afgelopen lag er een kauwschoen in mijn bench, wist wel dat de Sint me stiekem had horen zingen! Dat zingen leerde ik van alle kindjes bij Diederika op school. Ik was ook helemaal niet bang voor Sint en zijn Pieten. Behalve een kindervriend is de Sint ook een dierenvriend. Maar het grote pietenmasker waar één van de kinderen een suprise van had gemaakt daar ging ik wel even van blaffen. Dat gekke ding staat anders ook nooit op tafel.
Zelfs voor mijn vriendje, de poes zat er een blikje vlees in. Mijn baasjes denken dat die geen bot wil, nou ze kijkt wel altijd naar die van mij! Ik kan daar niet zo goed tegen. Ik wil graag kopjes aan haar geven (ja heus ik kan kopjes geven….), maar ben dan stiekem een beetje bang dat ze er met mijn bot vandoor gaat. Die rode poes is een echte lieverd hoor, mijn baasje zegt dat ze alleen even wil ruiken. Maar.. het is en blijft een poes!

Knuffel van je zusje Woukje

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

