Hulphond Winto

MEGA

Posted on: 30 november 2009

Hoera voor mij,

Gisteren was ik jarig!
Winto vond het wel raar, al die mensen in huis. Hij bleef dicht bij mij in de buurt en liep zo nu en dan met kwispelende staart een paar rondjes om de salontafel. Dit tot misgenoegen van mijn broer, want die kreeg hier elke keer een hartverzakking van. Die staart kwam namelijk wel erg dicht langs de kopjes en glazen en maakte de theelepels aan het klingelen.

Toen de koffie op was, de gebakjes gegeten en de kaas in blokjes gesneden was het tijd voor Winto’s cadeau. Verstopt in zijn voerton zat een groot pakket en het duurde niet lang voordat Winto geroken had wat er in zat: Een jummie bot!  En niet zomaar één, nee, een MEGA groot bot! De rest van de middag hebben we geen kind meer aan hem gehad en heeft hij als een grommende holbewoner aan zijn bot liggen knagen.

 
Morgen gaan we met Winto naar een dierenkliniek in Asten. Hier gaan ze foto’s maken van zijn ellebogen en heupen. Spannend!

Groetjes,
Kirsten

1 Response to "MEGA"

Zoals je op mijn hyves hebt kunnen lezen was de voorlopige uitslag van de foto’s van Woukje niet zo positief, ik hoop dat het er bij Winto beter uit zal zien.
De officiële uitslag duurt bij ons nog een aantal weken, maar fokteef zit er niet in. Wat dan??? Daar wordt pas een beslissing over genomen als de uitslag binnen is van Raad van Beheer.

Heel veel succes morgen, zal aan jullie denken.

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

