Hulphond Winto

Woei!

Posted on: 18 november 2009

Aloha,

Winto en ik waren vanmorgen aan de wandel, althans dat probeerden we. Jeetje, wat een wind! Winto vond het maar raar, want zijn haren en oren wapperden alle kanten op.
We zijn langs de Rietplas gelopen waar het water in schuimige golven tegen de kant aan beukte. Het voelde een beetje alsof we op het strand liepen in plaats van langs een recreatieplas.

We zijn nauwelijks andere mensen tegen gekomen en de enkele fietser die ik zag had grote moeite om vooruit te komen. Toen ik Winto probeerde te roepen stikte ik bijna in een blaadje die met grove kracht m’n mond ingeblazen werd, haha (en uche uche).
Ik ben in ieder geval heerlijk uitgewaaid en Winto heeft lekker rond kunnen racen. Gelukkig hebben we het de hele wandeling droog gehouden want als ik nu naar buiten kijk…bah!

Groetjes,
Woei en Waai

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

