Hulphond Winto

Naar school

Posted on: 5 november 2009

Hey hoi,

Vandaag een andere dag gehad dan normaal, want Winto is ’s middags met Martijn mee naar school gegaan.
Martijn geeft les aan groep 5 (basisschool) en in dit jaar moeten de kinderen voor het eerst een spreekbeurt houden.
Heel spannend natuurlijk en daarom gaf de meester het goede voorbeeld door als eerste een spreekbeurt te houden. En ja, die ging natuurlijk over Winto. 🙂

In de middagpauze heeft Martijn Winto opgehaald en was het voor mij verder afwachten. We hadden van tevoren alles goed doorgesproken dus ik was er aardig gerust op dat alles goed zou gaan. Maar ja, het blijft een hond natuurlijk en die kunnen soms anders reageren dan dat je gedacht had.

Ondertussen zat ik opeens heel zielig (nou ja…) en alleen in het huiske en dat voelde toch een beetje raar!
Aan de ene kant genoot ik erg van mijn tijdelijke vrijheid, maar aan de andere kant miste ik gelijk mijn kleine gouden schaduw.
Vol verwachting heb ik dan ook gewacht op een teken van leven van Martijn, maar die had het natuurlijk veel te druk! Nou ja, dan maar naar de sportschool, eindelijk eens dat ene tijdschrift lezen en vlug de was doen.
Rond half vijf kwamen beide mannen weer thuis en aan de brede glimlach van Martijn te zien was alles goed gegaan.

Winto had zich heel goed gedragen (natuurlijk) en zowel Martijn als de kinderen hadden het hartstikke leuk gevonden (natuurlijk!).
Van de klas mag Winto nog veel vaker mee naar school, haha.

Groetjes,
Kirsten

1 Response to "Naar school"

Hallo

Daarom wil ik dus weer een nieuwe pup. Zo’n hulphondje is erg verslavend. En zonder hulphondje in opleiding bij me krijg ik zeer snel ernstige afkickverschijnselen. Een cliënt uit Ommen noemt het het hulphondenvirus. Zeer hardnekkig en er zijn geen medicijnen voor. (gelukkig maar!!!)

Maar fijn om te horen dat Winto (en Martijn) het zo goed heeft gedaan op school. Ik zal Woukje even vertellen dat ze niet de enige schoolhond is hihihi

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

