Hulphond Winto

Vergeten Dierendag

Posted on: 3 oktober 2009

Hey hoi,

Ik zag gister een reclame op de tv van de Dierenbescherming. Ik werd er helemaal verdrietig van, maar dat maakt de reclame niet minder goed (en misschien juist wel beter). De reclame ging over de dieren die op Dierendag vergeten worden en dat zijn er heel erg veel! Ik ben normaal gesproken niet zo van het reclame maken voor anderen, maar voor deze keer wil ik een kleine uitzondering maken:
http://dierenbescherming.nl/vergeten-dierendag
Bekijk ook vooral even de reclame met het witte konijntje (geen zorgen, er gebeurt niks engs in dit filmpje).

Zo. Dat was het serieuze gedeelte van vandaag!  🙂 

Vanmiddag was het even feest voor Winto: In een tuincentrum in de buurt werd namelijk een waar ‘Snackfestijn’ gehouden!
Dat betekende heel veel lekkers voor helemaal niets en welke hond (of baasje) wil dit nou niet. 🙂 We kregen een zak met allerhande koekjes en snoepjes mee en we konden zowaar met z’n allen op de foto. Winto is een goed fotomodel want de fotograaf had er geen enkele moeite mee om leuke plaatjes van hem te maken.

We kwamen ook nog een mevrouw tegen die gelijk begon over dat zij haar honden nooit weg zou kunnen doen en meer van zulk soort bla bla bla.
Het kwam er eigenlijk op neer dat ze vond dat wij dan vast niet van Winto zouden houden, want dan wil je hem toch niet meer kwijt?! Ik wordt gelijk helemaal kriebelig van zulk soort mensen, maar Martijn is daar wat geduldiger in. 😉

De opmerking over ‘hoe moeilijk het mij/ons lijkt en ik/wij zouden het niet/nooit kunnen/willen’ hebben we inmiddels al heel vaak moeten horen. Als we er elke keer een euro voor zouden krijgen… *
Ik wil dan van alles tegen zo iemand zeggen, maar loop vaak tegen een soort muur van onbegrip aan. Want eigenlijk willen ze niet eens horen wat ik te zeggen heb. Veel mensen bedoelen het goed hoor. Maar mensen zoals deze mevrouw… Achter het behang ermee!

Fijne Dierendag!
Fijne Vergeten Dierendag?

Groetjes,
Kirsten 

* Over een euro gesproken… Als ik vandaag dan toch bezig ben om reclame te maken: www.hulphond.nl en klik op de 1 euro actie!

1 Response to "Vergeten Dierendag"

wat weer een leuke blogs…was al en poosje achter zag ik haha….ja er valt altijd weer genoeg te vertellen van deze lieverds….
vandaag kwam ik ook zo iemand tegen, mag ik even aaien?? nee mevrouw, ach wat sneu nou,,,nou dan is het maar te hopen dat ze straks bij iemand komt die haar wel wil aaien en knuffelen…ja mevrouw…wij doen anders niks anders de hele dag hoor mevrouw, daarom let ze juist zo enorm leuk op mij en hoeft ze dus dat knuffeltje niet bij u te halen (glimlach, knars knars)
Nou ,…en toch vind ik het maar niks dat je ze niet mag aaien en inderdaad,,,ook meteen de melding dat ik vast zeer hardvochtig ben om zo’n leuke hond weer af te kunnen staan….

en over dat aaien heb ik haar maar even extra vermeld dat zij misschien zelf gastgezin zou moeten worden, dan kan ze haar ‘eigen’ hondje de hele dag maar raak knuffelen hihi

antwoord….ja, maar dan moet ik haar ook weer afstaan!!!!….
JA<<<DAS NOU JUIST HET ALLERMOEILIJKSTE!!!!!!MUTSSS!!!!

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

