Hulphond Winto

DE datum…

Posted on: 1 oktober 2009

Hoi,

Ik wist het al eventjes, maar kan het nu niet langer meer voor me houden: De datum waarop we Winto moeten inleveren is bekend!
Op maandag 1 februari 2010 is de grote dag en zullen Martijn en ik Winto naar Herpen brengen. Dat betekent dus dat hij vanaf vandaag nog slechts 4 maanden bij ons is.

Er zijn nog wel wat onzekerheden want er moeten eerst foto’s gemaakt worden van zijn ellebogen, heupen en ogen. Als deze foto’s er allemaal goed uit zien gaat het definitief door. Natuurlijk kan ik nu gemeen zijn en zeggen dat ik hoop dat er iets mis is met Winto, maar als ik heel eerlijk ben dan hoop ik dat hij kerngezond is en iemand heel gelukkig kan gaan maken. Daar doen we het tenslotte allemaal voor!

Lieve Winto, we mogen nog vier maanden van je gezelschap genieten.
Ik begin nu meteen!

Doei doei,
Kirsten

2 Reacties to "DE datum…"

Maar…… als alles goed is en jou hond loopt straks naast de rolstoel dan ben je zo ontzettend trots. Daar kunnen jou tranen bij het afscheid niet tegen op. Trouwens die tranen zijn niet erg, dat is een teken dat het goed is geweest.
Moet je zeggen dat het afscheid van onze eerste hond mij mee viel (heb heus wel gehuild hoor). Maar in mijn gedachten had ik het afscheid nog erger gemaakt dan het was, ik was er bijna ziek van.
Maar geniet eerst nog maar even 4 maanden van jullie KANJER!!!!

Groetjes Diederika

Nu nog heel erg genieten en hopelijk straks hele goede berichten. Wij hebben gelukkig heel goed contact met het puppypleeggezin van Ilco, mijn blindengeleidehond. Zijn over dergelijke contacten regels of afspraken met de school van Winto?

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

