Hulphond Winto

Voor het eerst

Posted on: 15 augustus 2009

Hey hoi,

Er is een mijlpaal bereikt in de Winto geschiedenis;
We zijn voor het eerst geweigerd bij een restaurant!
Gistermiddag zijn we met z’n drieën naar een restaurant gegaan om voor vanavond te reserveren.
U wilt reserveren? Geen probleem.
Zes personen? Geen probleem.
Om acht uur? Geen probleem.
Een hulphond? Nee, die staan wij hier niet toe.

Maar als de hond bij de tafel blijft? Nee, dan ook niet.
Dus een gehandicapte mag hier ook niet komen eten? Jawel hoor.
En als die een hulphond bij zich heeft? Nee, dan niet.
Nou fraai zeg!

Ik zal niet zo flauw zijn om namen te noemen, ik zeg alleen dat het gaat om een restaurant in het centrum waar je kunt wokken en die als naam een vogelsoort heeft…

Voor de goede orde: Ik begrijp best dat een restaurant het niet fris/smakelijk vindt dat er allemaal honden door de zaak lopen. Maar Winto is natuurlijk niet zo maar een hond en we laten hem altijd bij de tafel zitten of liggen. Ik loop met hem niet het hele restaurant door en hij likt ook niet aan de schalen of borden.

Nou ja, dan maar ergens anders eten vanavond.

Groetjes,
Kirsten

2 Reacties to "Voor het eerst"

amaai dat is inderdaad niet eerlijk he
ik zou dat restaurant aanklagen die mogen mensen niet weigeren eigenlijk he
jullie willen eten met de hulphond dan moeten ze maar iets openen waar wel hulphonden mogen komen
zoals je zegt een hulphond is voor de mens een hulp die hij nodig heeft het is niet de bedoeling dat hij heel het restaurant doorloopt he

Hoi Kirsten…Er is ook een meldpunt voor weigeren van een Hulphond nl. 0900 2021881

Staat op de site van Hulphond en dan op links, de middelste persoon van de sites van gastgezinnen….Hier zou jij ook je site op kunnen promoten!!

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

