Hulphond Winto

Blind?

Posted on: 22 juni 2009

Hey hoi,

Zo. Vandaag een lekker rustig dagje vergeleken met gisteren.
Gisterochtend eerst een bezoek gebracht aan papa 2 waar Winto zich prima heeft gedragen. We hadden de bench meegenomen zodat hij af en toe lekker kon rusten ~ en wij onze handen vrij hadden. Wel zo fijn als je een smakelijk gebakje probeert te eten.  

 ’s Middags met m’n broers naar papa 1 waarmee we een bezoek hebben gebracht aan de beeldentuin in Gees. Erg leuk, hoewel het weer niet/wel/niet/wel meewerkte. Winto begreep er niet zo veel van. Stukje lopen, even stilstaan, stukje lopen en dan weer even stilstaan. Gezellig vond hij het wel en al die brokjes werkten zeker ook goed mee!  🙂
Daarna uit eten in een buffetrestaurant in een plaatsje verderop. Ruim van tevoren geïnformeerd of hulphonden i.o. toegestaan waren en met ‘grote uitzondering’ mocht hij naar binnen. We zaten in een rustig hoekje en Winto heeft heerlijk liggen slapen. Alleen als ik wegliep om eten te halen ging er een oogje open.

Het personeel was erg aardig. Een aangegeven leeg glas werd hartelijk aangenomen en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Bij het afrekenen werd mijn vader gecomplimenteerd met het feit dat zijn dochter “zich ook zonder hond zo goed kon redden!”

Goh, bedankt…

2 Reacties to "Blind?"

HAHAHAHAHAHAHA….ja wat zijn er domme blonde types op de wereld….ik krijg het ook wel eens naar mijn hoofd geslingerd…kijk die mevrouw??!! is blind…… beetje gemeen zeg ik dan dat ik alles wel kan HOREN!!!!…
wat heeft je vader geantwoord???…ben er erg benieuwd naar HAHAHA

Ja lach maar! :-p Dat deed mijn vader dus ook….hij heeft eerst even smakelijk staan lachen om daarna te vertellen dat ik NIET blind ben… Volgens mij waren ze daarna licht gepikeerd omdat ze dachten dat we ze voor de gek hadden gehouden, haha.
Dan denk ik: Volgens mij zijn ze zelf een beetje bijziend want er staat toch duidelijk een L op Winto’s hesje 😉

Ik stak laatst eens een zebrapad over waar een echtpaar aan de overkant stond te kijken. Toen ik de overkant had ‘gehaald’ zei zij tegen hem: “Knap zeg, van zo’n hond!”

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

