Hulphond Winto

Wel / geen huisbezoek

Posted on: 5 juni 2009

Hum,

Vandaag zou ik eindelijk weer eens een huisbezoek krijgen van Stichting Hulphond. Het laatste huisbezoek was op 8 april en onze laatste groeptraining was op 28 april. Dat werd dus wel weer eens tijd!
Helaas is onze vaste trainster al een tijdje ziek 😦 maar vorige week kreeg ik te horen dat ze – tijdelijk – vervangen zal worden door trainster Marieke.
Maar toen ging vanmorgen de telefoon…en ja hoor…ze kon vandaag niet komen.

Grrrr!!!

Nu is dit geen groot probleem want alles gaat hier zijn gangetje. Maar toch. Er zijn wel een aantal dingen die ik graag aan haar had willen vragen.
Bovendien ben ik altijd erg zenuwachtig voor deze huisbezoeken en heb ik nu voor niets in de zenuwen gezeten.

Om het allemaal van me af te schudden heb ik een lange wandeling met Winto gemaakt. Vlak bij de Rietplas kwamen we één van zijn vriendinnetjes tegen en ze hebben samen lekker kunnen spelen.
Ze luisterden allebei voor geen meter wat niet zo erg was totdat zij besloot een duik te nemen in de sloot aan de overkant. O jee, ik zag Winto er wel voor aan om er achteraan te springen.
Maar gelukkig liet superhond mij niet in de steek en bleef hij met zwiepstaart aan de kant staan wachten tot ze er uit kwam. Goed zo Winto! 
Met enige moeite heb ik Winto daarna aan de lijn gekregen en konden we weer naar huis. Op naar een vrije middag zonder huisbezoek!

Groeten,
Kirsten

1 Response to "Wel / geen huisbezoek"

kirsten als je vragen hebt moet je die gewoon op de mail zetten, degene die het overneemt zal deze vragen ook beantwoorden hoor.

knappe winto…goed hoor dat hij zo knap aan de kant bleef staan…enne eens een keertje niet meteen komen is ook normaal hoor…..

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

