Hulphond Winto

Winto is (een beetje) jarig!

Posted on: 20 mei 2009

Hiep hiep hoera!

Vandaag, 20 mei 2009, is Winto een half jaar oud!
Ik vind het echt ongelofelijk hoe snel het allemaal gaat.

Het lijkt wel gisteren dat ik hem, met zijn warme en pluizige lijfje, uit de auto van de trainster tilde en naar binnen droeg.
Het lijkt wel gisteren dat we mini-wandelingen maakte van vijf minuten.
Het lijkt wel gisteren dat hij 7 kilo woog in plaats van zijn huidige 19 kilo.
Het lijkt wel gisteren dat hij direct na het spelen, slapen, wandelen, rennen, blaffen en eten een plasje moest doen.
Het lijkt wel gisteren dat ik in mijn eerste verslag aan Arya schreef: ‘Winto heeft veel behoefte om te kauwen. Hij vindt zijn kauwstaafje dan ook heerlijk. Zijn er nog andere dingen die wij hem kunnen geven ter afwisseling? Als hij zijn kauwstaafje niet kan vinden kauwt hij het liefst op ons. En dat vinden wij niet zo geslaagd. Wat een scherpe tandjes!

Het lijkt wel gisteren dat hij…
Nou ja, je begrijpt vast wel wat ik bedoel.   😉

Gefeliciteerd Winto!

Wat is hij al groot!

1 Response to "Winto is (een beetje) jarig!"

en hij heeft nog steeds een lekker bekkie…pas maar op…voor je het weet is het jaar om… geniet!!!!!

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

