Hulphond Winto

Cadeau voor Martijn

Posted on: 4 maart 2009

Hey hoi,

Als het moet kan ik heel goed een geheim bewaren…

Ik vind het vaak lastig om voor Martijn een origineel verjaardagscadeau te verzinnen. Maar dit jaar had ik een leuke ingeving: Een portret van Winto!

Vrijdag 13 (!) februari was de grote dag: Winto zou vandaag op de foto gezet worden. Na een regenachtige tocht (Martijn had de auto mee naar zijn werk dus ik moest op de fiets met Winto in de hondenfietskar) kwamen we aan bij Foto Meilink in Emmen centrum.

Ik ben zelf niet zo’n bijgelovig persoon maar er ging tijdens de fotoshoot genoeg mis. Flitslampen werkten niet mee, kabels waren zoek en als klap op de vuurpijl viel de stroom uit! Maar Winto was even cool als altijd en bleef rustig zitten tot het licht weer aan was. 
Uiteindelijk zijn er toch een paar mooie foto’s uitgekomen en konden we weer naar huis.

De week erna kon ik een voorbeeldboekje ophalen met een selectie van de mooiste foto’s. Wat is dat moeilijk! In zo’n boekje lijken alle foto’s namelijk even leuk.
Toen ik eindelijk een keuze had gemaakt heb ik er in de winkel een mooie passe-partout en lijst bijgezocht en alles laten inlijsten.

Vrijdag 27 februari was alles klaar en kon ik de – enorme – foto van Winto mee naar huis nemen. En wat is ie mooi geworden! Winto staat er heel statig op met zijn grote, wollige oren en zielige oogjes. 

Martijn was maandag 2 maart jarig en na het ontbijt heb ik hem de foto gegeven (ik kon niet langer wachten, haha).
Hij vond de foto super! Dit had hij niet verwacht en dat maakt het natuurlijk extra leuk.  🙂

De foto staat nu nog in de woonkamer maar binnenkort komt ie op een mooi plekje bovenaan de trap te hangen.

Groeten,
Kirsten

Martijn & foto Winto

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

