Hulphond Winto

Franse aanslag

Posted on: 24 februari 2009

Hey hoi,

Tijdens onze wandeling vanmorgen had Winto een kleine aanvaring met twee Franse Bulldogjes.

Franse Bulldog
Winto liep vrolijk te dartelen op een grasveld toen er plots om de hoek twee hondjes kwamen aanstormen. Ze renden zo perfect naast elkaar dat ik eerst dacht dat ze aan elkaar vast zaten. Op een gegeven moment kregen ze Winto in het vizier en daar renden ze in volle vaart op af. Die gekke Winto bleef natuurlijk gewoon staan en daardoor renden ze hem kompleet ondersteboven!
Terwijl Winto een achterwaartse koprol maakte en piepte van schrik kwamen de hondjes mij vrolijk begroeten. Hierna had Winto het wel gezien en ging er in vliegende vaart vandoor! Gelukkig luistert hij goed naar zijn naam en kon ik hem terugroepen. Met zijn staart tussen de poten drukte hij zich zo stevig mogelijk tegen mijn benen aan terwijl ik een praatje maakte met de eigenaresse van de hondjes.

Pas toen ik verder liep nam Winto nog een sprong richting één van die hondjes alsof hij wou zeggen: ‘Ben heus niet bang hoor!’. Kleine held die hond van mij… 

Ik ben zelf een groot fan van de Franse Bulldog maar Winto vanaf vandaag niet meer!  🙂

Kirsten

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

