Hulphond Winto

Tarzandag

Posted on: 7 februari 2009

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we naar de musical Tarzan geweest in het Fortis Circustheater in Scheveningen.

Van tevoren hadden we al besloten dat het niet verstandig zou zijn om Winto mee te nemen. Al die mensen en al dat lawaai!
Dus vandaag mocht mijn moeder de oppasmama zijn.

Gelukkig heeft Winto ons niet te schande gemaakt en zich heel behoorlijk gedragen (op het opeten van haar plantjes na dan).
Toen we ’s avonds de kleine friemel weer kwamen ophalen was hij wel even in verwarring: Van wie krijg ik nu mijn brokjes?

Ik was blij dat we hem niet hadden meegenomen want het lawaai en de harde knallen tijdens de voorstelling had hij beslist niet leuk gevonden.
Wel jammer dat hij de zee niet even heeft kunnen zien en ruiken (voor hulphondjes is zwemmen verboden, helaas).

Als troost voor zijn gemiste kans zetten we nu elke dag de cd van Tarzan even op.   ;-p

Groeten,
Kirsten

Geef een reactie

    • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
    • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
    • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

    Categorieën

