Hulphond Winto

Winto update

Posted on: 28 januari 2009

Hoi hoi,

Winto rent nu achter mij m’n kantoortje door terwijl hij probeert zoveel mogelijk te vernielen. :dog:
Het is een kleine boef met hele scherpe tandjes!

Vorige week dinsdag hebben we samen onze eerste training gehad in Assen. Heel erg leuk al die kleine frummels bij elkaar.
Winto is veruit de jongste (de andere pups zijn allemaal rond de 14 weken) en de kleinste. Maar hij heeft duidelijk laten weten: ‘Hier ben ik!’. Hij is zeker geen watje, haha.

Inmiddels hebben we ook al een thuistraining achter de rug en kan Winto al heel aardig zitten en zijn eigen naam herkennen. Nu gaan we oefenen met ‘Down‘ (liggen), ‘Smullen‘ (netjes zitten en wachten op het eten), ‘Go to bed‘ (in de bench) en ‘Pipi‘ (plasje/poepje doen).
Vorige week hebben we een hondenfietskar thuis gekregen (nou ja gekregen…, wel zelf betaald enzo). Straks fijne ritjes maken met monster Winto achterin. :bike:

Nou, dit was het voor nu: Anders heb ik straks geen spullen meer over!

Doei doei,
Kirsten (en bad guy Winto)

Brokje?

Geef een reactie

  • Kirsten: Hoi hoi, Bedankt voor je lieve berichtje! Nu pas een antwoord van mij, moest alles even loslaten en wat afstand nemen van het hele gebeuren. Met Eddy
  • Reumapatientje: hallo Kirsten, Normaal lees ik alleen mee en reageer ik niet, maar wat rot zeg! Weten jullie al iets over Eddy? vind ook wel dat ze jullie best kunne
  • Kirsten: Hoi Chantal, Noppers eerste gastgezin waren al wat oudere mensen, dus ik denk niet dat zij (toen) een weblog hebben bijgehouden. Na een logeerperiode

Categorieën

